Pandur Péter - Heckenast Tamás:
KIBERÁDIA
Örömmel üdvözöljük a Havi Para olvasóit új rovatunk hasábjain. E rovat
beindítását mind az egyre bővülő számú tudományos erejű felfedezések és
találmányok, mind az elmúlt időszakban kapott rengeteg olvasói levél
témábavágó kérdései indokolják.
Itt fogunk foglalkozni a számítógépes ufológia, az ufokinematológia, és
egyéb kibernetikai tudományágak aktuális kérdéseivel. Kedvcsinálóként
felsorolnék néhány, a szerkesztőségben eddig felmerült kérdést, melyeket
sorozatunkban előbb vagy utóbb érinteni fogunk:
Hogyan működnek az ufók fedélzeti komputerei a 4500-as szériaszámtól
felfelé? Lehetséges-e, hogy a látóideg szoftverhibája okozta az
infraoverdózist Lapos Alexandra, csányi anyuka esetében? Hol jelentek meg a
történelem során, és mik is azok a UNIX Daemonok?
A kedvcsináló után pedig rögtön egy történelmi jelentoségű eseményt
részletezünk az Olvasó előtt, neves orosz és francia tudósok bevonásával: a
NASA egy békés kereskedelmi műholdja a közelmúltban Tibetben felfedezett egy
valószínűleg szolgálatteljesítés közben lezuhant ufó maradványait. A
maradványok között fellelték egy térhajlításra képes ufóhajtómű
rekonstruálható (!!!) maradványait! Riportereink a Havi Parától megszokott
igényességgel és szenvedélyes kérdésáradattal jártak utána a dolognak.
Elsőként John Houstont, a NASA illetékesét kérdeztük.
HP: Nos?
JH: Kérem (Well - a szerk.) A műhold kizárólag békés és kereskedelmi
célokat szolgált.
Ez nem sok. Másodszorra Pierre Raimbaud Lavernier-t, a francia
kutatócsoport vezetőjét állítottuk csavaros kérdéseink kereszttüzébe.
HP: Moussieourrereou PRL, Ön szerint mi a véleménye?
PRL: Nos, az UFO, ahogy mi mondjuk, "avanzsálódott" a grafikus
koreverencia szintjén. Nyilvánvaló, hogy ekkor a bal oldali fékszárnyak
működésbelépése megátolhatja az automatikus kiegyenlítést, és ha figyelembe
vesszük a pilóta feltételezett fizikai felépítését, akkor elképzelhető, hogy
nem tud észlelni egy mindössze 17 nm hosszúságú vészjelző fénysugarat a
műszerfalról. Ez esetben a katasztrófa megakadályozhatatlan volt. Ezért
kérünk mindenkit, aki valamilyen módon kapcsolatba kerül az ufókkal,
jegyezze meg az alábbi hexadecimális számsorozatot, mellyel közölhetjük
velük, mi az az alapvető hiba földi navigációs rendszerükkel, melynek ki nem
javítása további sorozatos katasztrófákhoz vezethet: 1F34C65B7C59D3h.
Ez azért is fontos, mert egy-egy ilyen lezuhanó jármű az emberiséget is
nagymértékben veszélyezteti.
HP: És?
PRL:A hengerűrtartalom arra enged következtetni, hogy a hipertérsűrítés
213:1 arányú. Ezzel minimum 4, de akár 33 dimenziót is ugorhat a jármű
mínusz egy mp alatt. A hajtómű rekonstruálása azonban elvi kérdéseket vet
fel. Nem célszerű ugyanis egy már elavult térhajlítási technológiát
megvalósítanunk.
HP: ???
PRL: Az orosz kollegákkal véletlenszerű egyetértésben vagyunk arról, hogy
egy lezuhant UFO semmi esetben sem képviselheti az univerzum
csúcstechnológiáját. Inkább megvárnánk, míg az általunk kinyomozott hibát
tudomásul veszik az idegen civilizáció mérnökei, és mi egy újabb lezuhanás
esetén már a javított változatot rekonstruálhatnánk.
Természetesen megkérdeztük az orosz kutatócsoport vezetőjét Nyakajj
Gagarin századost is.
HP: Nu kak?
NYG: a javasolt megoldás azért is kedvező, mert így időt nyernénk arra,
hogy az expedíció és kutatásaink számára közadakozást szervezzünk, és így
nem kéne mindig a kínai teherhordókkal alkudozni. A kínai serpák amúgy is
kisnövésűek és cipelés közben a földön csúsztatták a hajtómű egyes részeit.
A gázbowden például teljesen elkopott.
A Havi Para - nem titkoljuk: a szenzáció reményében - a legkisebb
részletnek is utánajár. Jin-Jangot a kínai 14345. számú Vörös Gekko
Teherhordóbrigád bölcs művezetőjét kérdeztük:
HP: Hö?
JJ: Ha felfelé esik az eső, vizes lesz a mennyország. A gázbowdent
különben is azok a szar lámák rágták le!
A Havi Para természetesen támogatja a kutatást. Számlaszámunkra
befizethető a felajánlott összeg. Képmellékletünk az oldal alján található!
Képmellékletek
--------------
A becsapódás helye jól látható a felvételen
Az óvatlan Lavernier megközelíti a hajtóművet
A hajtómű egy része
A chip bármely két pontja közt a fenti Nyquist diagram írható fel
A hajtómű elszállítása. Baloldalt látható Jin-Jang a brigád vezére