Dimenzió #17

Antigravitációban

(irodalom, sci-fi, csillagászat, paratudomány)

                       Pandur Péter - Heckenast Tamás:
                                  KIBERÁDIA

   Örömmel  üdvözöljük  a  Havi Para olvasóit új rovatunk hasábjain. E rovat
beindítását  mind  az  egyre  bővülő  számú tudományos erejű felfedezések és
találmányok,  mind  az  elmúlt  időszakban  kapott  rengeteg  olvasói  levél
témábavágó kérdései indokolják.

   Itt  fogunk  foglalkozni a számítógépes ufológia, az ufokinematológia, és
egyéb   kibernetikai   tudományágak  aktuális  kérdéseivel.  Kedvcsinálóként
felsorolnék  néhány,  a  szerkesztőségben  eddig felmerült kérdést, melyeket
sorozatunkban előbb vagy utóbb érinteni fogunk:

   Hogyan  működnek  az  ufók  fedélzeti  komputerei a 4500-as szériaszámtól
felfelé?   Lehetséges-e,   hogy   a   látóideg   szoftverhibája   okozta  az
infraoverdózist  Lapos Alexandra, csányi anyuka esetében? Hol jelentek meg a
történelem során, és mik is azok a UNIX Daemonok?

   A  kedvcsináló  után  pedig  rögtön  egy  történelmi jelentoségű eseményt
részletezünk  az Olvasó előtt, neves orosz és francia tudósok bevonásával: a
NASA egy békés kereskedelmi műholdja a közelmúltban Tibetben felfedezett egy
valószínűleg   szolgálatteljesítés   közben  lezuhant  ufó  maradványait.  A
maradványok    között   fellelték   egy   térhajlításra   képes   ufóhajtómű
rekonstruálható  (!!!)  maradványait! Riportereink a Havi Parától megszokott
igényességgel és szenvedélyes kérdésáradattal jártak utána a dolognak.

   Elsőként John Houstont, a NASA illetékesét kérdeztük.

      HP: Nos?

   JH:  Kérem  (Well  -  a  szerk.) A műhold kizárólag békés és kereskedelmi
célokat szolgált.

   Ez   nem   sok.   Másodszorra  Pierre  Raimbaud  Lavernier-t,  a  francia
kutatócsoport vezetőjét állítottuk csavaros kérdéseink kereszttüzébe.

      HP: Moussieourrereou PRL, Ön szerint mi a véleménye?

   PRL:   Nos,   az  UFO,  ahogy  mi  mondjuk,  "avanzsálódott"  a  grafikus
koreverencia  szintjén.  Nyilvánvaló,  hogy  ekkor  a bal oldali fékszárnyak
működésbelépése  megátolhatja az automatikus kiegyenlítést, és ha figyelembe
vesszük a pilóta feltételezett fizikai felépítését, akkor elképzelhető, hogy
nem  tud  észlelni  egy  mindössze  17 nm hosszúságú vészjelző fénysugarat a
műszerfalról.  Ez  esetben  a  katasztrófa  megakadályozhatatlan volt. Ezért
kérünk  mindenkit,  aki  valamilyen  módon  kapcsolatba  kerül  az  ufókkal,
jegyezze  meg  az  alábbi  hexadecimális  számsorozatot, mellyel közölhetjük
velük, mi az az alapvető hiba földi navigációs rendszerükkel, melynek ki nem
javítása további sorozatos katasztrófákhoz vezethet: 1F34C65B7C59D3h.

   Ez  azért  is fontos, mert egy-egy ilyen lezuhanó jármű az emberiséget is
nagymértékben veszélyezteti.

      HP: És?

   PRL:A  hengerűrtartalom  arra enged következtetni, hogy a hipertérsűrítés
213:1  arányú.  Ezzel  minimum  4,  de  akár 33 dimenziót is ugorhat a jármű
mínusz  egy  mp  alatt. A hajtómű rekonstruálása azonban elvi kérdéseket vet
fel.   Nem  célszerű  ugyanis  egy  már  elavult  térhajlítási  technológiát
megvalósítanunk.

      HP: ???

   PRL: Az orosz kollegákkal véletlenszerű egyetértésben vagyunk arról, hogy
egy   lezuhant   UFO   semmi   esetben   sem   képviselheti   az   univerzum
csúcstechnológiáját.  Inkább  megvárnánk,  míg az általunk kinyomozott hibát
tudomásul  veszik  az idegen civilizáció mérnökei, és mi egy újabb lezuhanás
esetén már a javított változatot rekonstruálhatnánk.

   Természetesen  megkérdeztük  az  orosz  kutatócsoport  vezetőjét  Nyakajj
Gagarin századost is.

      HP: Nu kak?

   NYG:  a  javasolt megoldás azért is kedvező, mert így időt nyernénk arra,
hogy  az  expedíció  és kutatásaink számára közadakozást szervezzünk, és így
nem  kéne  mindig  a kínai teherhordókkal alkudozni. A kínai serpák amúgy is
kisnövésűek  és cipelés közben a földön csúsztatták a hajtómű egyes részeit.
A gázbowden például teljesen elkopott.

   A  Havi  Para  -  nem  titkoljuk:  a  szenzáció  reményében - a legkisebb
részletnek  is  utánajár.  Jin-Jangot  a  kínai  14345.  számú  Vörös  Gekko
Teherhordóbrigád bölcs művezetőjét kérdeztük:

      HP: Hö?

   JJ:  Ha  felfelé  esik  az  eső,  vizes  lesz a mennyország. A gázbowdent
különben is azok a szar lámák rágták le!

   A   Havi   Para   természetesen  támogatja  a  kutatást.  Számlaszámunkra
befizethető a felajánlott összeg. Képmellékletünk az oldal alján található!


                               Képmellékletek
                               --------------


                           
          
A becsapódás helye jól látható a felvételen
Az óvatlan Lavernier megközelíti a hajtóművet
A hajtómű egy része
A chip bármely két pontja közt a fenti Nyquist diagram írható fel
A hajtómű elszállítása. Baloldalt látható Jin-Jang a brigád vezére
Google
 
Web iqdepo.hu
    © Copyright 1996-2024
    iqdepo / intelligence quotient designing power - digitális kultúrmisszió 1996 óta
    All rights reserved. Minden jog fenntartva.